LRT Tutu Workshops

About a week ago Long Red Thread conducted tutu making workshops for her regular students at high school. I went there too, but the purpose of my arrival there was not to learn how to make a tutu (Long Red Thread has already taught me that 😀 ) but to take some photos. And as the students were really beautiful girls I ended up hunting for some portraits. Sharing one of the most shy girl in the class. Meet Zuzanna and her adorable smile 🙂

You can see a part of the remaining photos here.

Zuzanna, photo by podwiatr

3 thoughts on “LRT Tutu Workshops

  1. Ty fotografujesz same ładne osoby czy na Twoich zdjęciach tak wszyscy wdzięcznie wyglądają;))? Coś czuję że jedno i drugie;) Stąd ten efekt spotęgowany;p

    • Wiesz co, to jest jak w życiu. Musi byc chemia. Ta dziewczyna bardzo przypadla mi do gustu, cenie sobie naturalny wyglÄ…d, szczery bezpretensjonalny uÅ›miech, skromność. MyÅ›lÄ™ że jestem wybredna ale w takim pozytywnym sensie. Po prostu nigdy nie lubiÅ‚am bawić sie lalkami i do teraz mi to zostalo – lalki mnie nie interesujÄ…. LubiÄ™ jak w twarzy jest coÅ› magnetycznego, jak czujesz że osoba z ktorÄ… masz do czynienia niczego nie udaje i po prostu lubisz ja od pierwszego spojrzenia. I tak tez tutaj byÅ‚o. A uparta byÅ‚a jak koza, za nic nie chciaÅ‚a spojrzeć mi w obiektyw 🙂

  2. RzeczywiÅ›cie chyba coÅ› w tym jest. Przerażenie bierze gdy siÄ™ widzi nastolatkÄ™ z twarzÄ… umalowanÄ… na 30-tkÄ™…

    ZdjÄ™cie bardzo fajne – naturalność jest bardzo Å‚adna! Popieram;)

Leave a Reply

