Contour Photos

English: Contour photos is what I’ve recently become fond of. I’ve been trying it for the last few weeks. I started with a self-portrait on my kitchen windowsill. Then there came others, for sure not the last ones 😉 

Check out the results.

Polish: Ostatnio bardzo przypadla mi do gustu fotografia konturowa. Próbuję jej od kilku tygodni. Zaczęłam od autoportretu na parapecie w swojej kuchni. To zdjęcie było w pelni przemyślane i zaplanowane. Potem przyszły kolejne, ale nie powiedzialam jeszcze ostatniego słowa w tej sprawie 😉

Sprawdzie sami, jak mi wychodzi.

 

me on my kitchen window sill / inspirowana pewną historyjką usiadlam z papierosem na parapecie w swojej kuchni i zrobilam to zdjęcie ustawiając ekspozycję na widok za oknem, photo by podwiatr

Ala with her teddy / Ala ze swoin misiem, photo by podwiatr

Kids playing in a tunnel in Toruń / Dzieci bawiące się w tunelu w Toruniu, photo by podwiatr

This is me. My husband took the photo, but I set the camera and told him how to frame and focus it. / To zdjęcie zostało zrobione przez mojego męża, ale w sumie uważam je za swoje, bo to ja ustawiłam aparat i powiedzialam mu jak kadrować i ustawić ostrość.

7 thoughts on “Contour Photos

  1. Podglądam od jakiegoś czasu i jestem zachwycona!!! Fotki są rewelacyjne, a takie konturowe są bajeczne !
    Pozdrawiam!

Leave a Reply

