podwiatr as a Model

English: Before I started my holidays travelling I took some photos for my friend Long Red Thread. Again they were clothes shots and as some of the clothes were gifts from Long Red Thread to me I had to also take the role of a model. I once told you I don’t like looking at myself in photos and it is permanently sustained. Moreover, that is exactly the reason why I normally act strange in front of the camera, making faces and so on. I’ll shere one photo I took for Long Red Thread me acting as a photographer and a model. My sardonic smile will clearly show you my attitude towards posing 😀

Polish: Jeszcze przed rozpoczęciem moich wakacyjnych podróży obiecałam Long Red Thread, że obfotografuję uszyte przez nią ubrania. Niestey, jako że część z tych ubrań należy już do mnie, to ja musiałam odegrać rolę modelki. Wspominałam już kiedyś (i to prawdopodobnie niejednokrotnie), że nienawidzę siebie na zdjęciach przez co zazwyczaj głupio się zachowuję stojąc przed obiektywem, strzelając dziwaczne miny. Podzielę się z wami jednym zdjęciem z tej mini-sesji, na którym odgrywam rolę zarówno fotografa jak i modelki. Myślę że mój sardoniczny uśmiech odda najlepiej moją postawę wobec pozowania do zdjęć 😀

podwiatr by podwiatr, dress by Long Red Thread, the belt was my own idea, but it is also a gift from Long Red Thread / podwiatr według podwiatr, sukienka uszyta przez Long Red Thread, pasek dobrałam sama, ale jest również prezentem od Long Red Thread

4 thoughts on “podwiatr as a Model

    • No nie wiem. Po prostu nie lubię. Mój mąż już nawet nie chce mi zrobić zdjęcia jak go o to poproszę. Mówi: “Po co? Przecież i tak będziesz niezadowolona” 😀

  1. Śliczna sukienka, śliczna modelka, więc czego się wstydzić i nie lubić? Ale kto to mówi, ja sama nie lubię jak mi zdjęcia robią, twierdzę że źle wychodzę. Sama jednak uwielbiam fotografować 🙂

Leave a Reply

