June Poppies

English: In June I coducted a photo shoot with Kasia in the field full of poppies. I adore poppies, them and tulips are probably the only flowers that I like…ok, maybe I’m exaggerataing 😀

Anyway, until now I had no time to sit and work on the photos I took then and this is the very reason of my delay to share them with you. I’m doing it right now hoping you’ll like what I’ve acheived.

Polish: Dawno, dawno temu, bo aż w czerwcu tego roku umówilam się na kolejną sesję z Kasią. Tym razem wybrałam plener – pole pełne maków na Szczecińskim Mierzynie (i tu wielkie dzięki dla Magdy Sitkowskiej za podpowiedzenie mi tego miejsca). Uwielbiam maki, wraz z tulipanami stanowią jedyną grupę kwiatów które naprawdę lubię…ok, troszkę przesadzam 😀

W każdym razie aż do tej pory brakowal mi czasu żeby usiąść i zdjęcia z tej sesji obrobić. Nadrabiam zatem zaległości i dziś dzielę się nimi z wami. Mam nadzieję, że przypadną do gustu.

Kasia and a Poppy / Kasia z Makiem, photo by podwiatr

Kasia in the Field of Poppies/ Kasia na Polu Maków / photo by podwiatr

meet Katie Melua 🙂 , photo by podwiatr

Kasia holding Poppies / Kasia Maki Trzymająca, photo by podwiatr

 

Kasia in B&W (&R) / Kasia w biało-czarno-czerwonym, photo by podwiatr

Kasia in a Blue Variation / Kasia w Błękitnej Wariacji, photo by podwiatr

Kasia Standing / Kasia Stojąca, photo by podwiatr

8 thoughts on “June Poppies

  1. najbardziej podoba mi się pierwsze i niebieska wariancja
    czarno-biało-czerwone najmniej – może jestem odrobinę uczulony na tego typu pomysły, ale przyznam, że chyba jeszcze nie widziałem naprawdę dobrego zdjęcia wykonanego tą techniką. Albo widziałem ale zapomniałem, co również jest możliwe 😉
    modelka bardzo miłej aparycji, fajna do portretu

    • Pierwsze to ulubione modelki z całej sesji. Niebieskie – moje ulubione 🙂
      A czarno-bialo-czerwone jest obrabiane dzisiaj. Też brakowalo mi na nie pomysłu 🙂 A jakoś nie lubię żeby z jednej sesji każde zdjęcie bylo w jednym stylu utrzymane, wolę różnorodność 🙂

      • uważam, że lepiej jest kombinować i nie trafić, niż stać w miejscu na bezpiecznej pozycji. Nie lubię odtwórczości w fotografii, też czasami wypuszczam się na dziwne tematy, z których w danym momencie nic nie wychodzi, ale z czasem… zawsze jakoś to obrodzi 😉

  2. These are absolutely gorgeous! LOVE the poppies!! If you don’t mind my asking, did you use any special equipment for these? Reflectors? Flash? They came out beautifully! 🙂

    • No, I only went there early in the morning when the sun is low and the light creates better atmosphere. The only additional equipment I used was the silver surface of a portable folding reflector to eliminate the shadows on the models face. Kasia brought a make-up girl with her, so she helped me with holding it. I’m relly glad you like it, Holly. I’m never sure whether my photos would find an audience.

Leave a Reply

