I WON !!!

English: Remember the photo competition I entered and asked for your votes? (CLICK) Well, the official news I had no opportunity to share is that I WON IT!!! 😀 I’m absolutely happy as the prize is a course in artistic photography I REALLY had been dreaming of. I wouldn’t make it without the help of my friend Long Red Thread. Thanks, J. You have no idea how I appreciate it.

So a bit of statistics: more than 1000 people voted for me, giving my photo 5141 points which is 1998 points more than the photo that followed. You can see the official info (as well as the official thanks from me in the comments below)  HERE.

In order to get more votes I started a campaign on Facebook, promising to show my gratitude sending 3 girls shopping bags made by Long Red Thread. The lucky receivers are:

Małgorzata Walukiewicz from Elbląg

Agnieszka Przywara from Rzeszów

and

Anna Urbańska who hasn’t given me her address yet 🙂 

Once again – thanks for making my wish come true. In the following days I will decide about the date of my going to Zalesie near Bydgoszcz where the course is going to take place. I hope it will improve my skills to a degree that will satisfy my readers’ tastes 🙂

 

Polish: Pamiętacie jak prosiłam was o pomoc w konkursie fotograficznym? (KLIK). No to teraz w zaufaniu wam zdradzę, że udalo mi się ten konkurs WYGRAĆ!!! (jupi!) Jestem przeszczęśliwa, bo warsztaty z fotografii artystycznej, które stanowią nagrodę NAPRAWDĘ od dawna były moim marzeniem. Nie udałoby mi się tego osiągnąć bez mojej niezastąpionej Long Red Thread. Dzięki, J. Nawet nie wiesz jak bardzo doceniam twoją pomoc.

No to trochę statystyk: Osiągnęłam wynik 5141 punktów, co oznacza że ponad 1000 osób oddało na mnie głos. Przewaga nad zdjęciem, które zajęło drugie miejsce wyniosła 1998 punktów. Nieźle, co? TUTAJ znajdziecie ofocjalne info na temat mojej wygranej wraz z ofocjalnymi podziękowaniami zawartymi przeze mnie w komentarzach na dole strony.

W swojej Facebook’owej kampanii obiecałam nagrody za oddane głosy, tak więc rozlosowałam 3 autorskie torby Long Red Thread. Nagrody trafią do:

Małgorzaty Walukiewicz z Elbląga

Agnieszki Przywary z Rzeszowa

oraz

Anny Urbańskiej która jeszcze nie podała swojego adresu 🙂 

Raz jeszcze – dzięki za spełnienie mi marzenia. Juz niebawem planuję podjąć decyzję co do daty mojego wyjazdu do Zalesia koło Bydgoszczy, gdzie podejmę nauki (mam nadzieję) przyczyniając się do podniesienia swoich umiejętności tak, by sprostać oczekiwaniom moich wysublimowanych czytelników 🙂

 

The photo which won the competition, author - podwiatr (of course) / Zwycięskie zdjęcie autorstwa (oczywiście) podwiatr - czyli mojego 🙂

 

17 thoughts on “I WON !!!

  1. CONGRATULATIONS!! This is a gorgeous photo of your daughter, you definitely deserve to win! Have fun with the class – you’ll have to write about what it was like! 🙂

  2. Popieram wypowiedź wyżej, bo to foto JEST NAJLEPSZE ! Nie można oderwać oczu, sama jak bym miała taką fotkę córeczki to bym ją powiększyła i powiesiła w ważnym miejscu w mieszkaniu 🙂 Naprawdę jest pełna uroku i słodyczy !

    • Widzisz niw@, a u mnie jak zwykle – szewc bez butow chodzi. Mam na ścianie zaledwie 7 zdjęć i to właściwie takich zwyczajnych, rodzinnych. Muszę nad tym popracować 🙂

  3. Trochę po fakcie, ale gratuluję wygranej.
    Z radością zagłosowałam i fajnie wiedzieć że był tego wymierny efekt.

  4. I am extremely impressed along with your writing talents and also with the layout to your weblog. Is this a paid topic or did you modify it your self? Anyway stay up the nice quality writing, it?s rare to look a nice blog like this one today..

Leave a Reply

