new Portraits of Maja

English: I told you about my visit at Edyta’s a couple of days ago. Now, I wouldn’t be myself if I didn’t try to take some more portraits of Edyta’s daughter – Maja being given this opportunity. Here are the results. She’s a cutie pie isn’t she?

Polish: Parę dni temu opowiedziałam wam o moich odwiedzinach u Edyty. Naprawdę nie bylabym sobą gdybym nie skorzystała z tej okazji by zrobić jej córeczce – Mai kilku portretów. Poniżej znajdziecie wyniki. Slodziak z niej, co nie?

Maja, photo by podwiatr

Maja, photo by podwiatr

7 thoughts on “new Portraits of Maja

  1. slodziak,to prawda:-)-podobaja mi sie Twoje b&w-i to bardzo!.Przy okazji dzieki za drugi tutorial. Btw,akurat ostatnim zdjeciem na blogu mojej corki bawilam sie wlasnie efektem dragana zgapionym od Ciebie.Moze teraz znajdziesz a while to drop by? bedzie mi strasznie milo:-)

    • askastar, dzięki za przypomnienie się. Zajrzę do Ciebie po powrocie, bo akurat pakuję walizkę. Wracam w środę 🙂 Wtedy zrobię ci mały najazd na bloga – obiecuję.

  2. Piękne zdjęcia >:) … Tej uroczej Pani w szczególności przypadły mi do gustu ..
    Będę zaglądać częściej .
    Pozdrawiam serdecznie .

Leave a Reply

