FUN and JOY (!!!)

English: I have just got back from a long-weekend visit to my husband’s family. It was real fun especially for the kids. I also managed to capture a bit of the joy in my holiday photos.

Polish: Właśnie wróciłam z  weekendowego wyjazdu do teściów. Było jak zwykle bardzo fajnie, dzieci miały sporo radości i jestem przeszczęśliwa, że w kilku wakacyjnych ujęciach udało mi się tę radość uchwycić.

Alicja and Weronika showing their birthmarks / Alicja z Weroniką pokazują swoje pępki, photo by podwiatr

Alicja going back from her grandad's garden / Alicja wracająca z działki swojego dziadka, photo by podwiatr

6 thoughts on “FUN and JOY (!!!)

  1. dziekuje za odwiedziny:-).zapraszam czesciej jak bedziesz miec czas. przyznam,ze czekam na tutriale-moze doczekam sie jak robisz b&w (takie przymglone i te bez tego efektu).
    a co do pępkowego zdjecia-emanuje radoscia-fantastyczne:-)

    • Dobra, przyparlaś mnie do muru. Dziś wieczorem może jakiś zmajstruję. A ja myślałam że tutoriale nie cieszą się dużym powodzeniem 😀
      Odwiedziny u Ciebie to czysta przyjemność, ale przyznam że trochę się gubiłam. Macie tam coś w rodzaju sieci blogów. Ciekawe doświadczenie to było 🙂 Będę zaglądać częściej.

  2. ta siec to blogi naszych przyjaciol-no przyznam, jest nas troche:-).ale to jest wlasnie fajne.
    ok, nie mialam zamiaru przypierac Cie do niczego;-)…ale czekam (nie)cierpliwie:-D

    • Spokojnie, tutorial będzie wkrótce, jakoś nie moge się zebrać. Ale ja jak obiecuję, to slowa (prędzej czy później) dotrzymam 🙂

Leave a Reply

