Another Rainy Night

English: Last night there was only me and my camera. I was home alone. Whenever a situation like that occurs and I don’t have to get up early the next day, I try to take out my camera and experiment. This time I tried with self-portraits using slow shutter speed in order to get a blurred vision of my new haircut. It’s because I promised some people here and there to show it and I don’t like being precise 🙂

Polish: Wczorajszej nocy zmuszona byłam zostać sama w domu. A kiedy już nadarza mi się taka okazja, to staram się ją wykorzystywać robiąc zdjęcia. Tym razem trafiło na autoportrety. Chciałam pracować na długim czasie naświetlania, by uzyskać efekt rozmazania. Powód jest prozaiczny, obiecałam kilku osobom pokazać swoją nową fryzurę,a nie lubie być dosłowna 🙂

podwiatr by podwiatr

podwiatr by podwiatr

podwiatr by podwiatr

podwiatr by podwiatr

podwiatr by podwiatr

English: And as it was raining then I thougth that the song might fit.

Queensryche “Another Rainy Night”

http://www.youtube.com/watch?v=V5fuP3teihg

Polish: A jako że padalo wczoraj w nocy, pomyślalam że tytul tej piosenki nada się na tytuł posta:

Queensryche “Another Rainy Night”

http://www.youtube.com/watch?v=V5fuP3teihg

14 thoughts on “Another Rainy Night

  1. na 3 i 5 nawet faktycznie widać fryzurkę 😉
    takie foty ciekawie wychodzą przy strzałach błyskiem na drugą lamelkę
    kiedyś próbowałem, ale przyznam, że nigdy nie osiągnąłem satysfakcjonujących efektów
    (jeśli mogę zaprezentować odrobinę prywaty to jakiś przykład jest tutaj -> http://onephoto.net/index.php?id=580103#580103 lub tutaj -> http://onephoto.net/index.php?id=585676#585676 Mamy też coś na blogu -> http://onibe.wordpress.com/2011/03/02/reloaded-dd-stereo-krogs/). Przepraszam za wciskanie własnych fot, ale temat jest fascynujący i nie mogliśmy się powstrzymać ;-). Dawaj więcej, rób i wrzucaj, takie rzeczy zawsze chętnie się obejrzy!!!

    • A ja bardzo lubię prywatę 🙂
      Powiem ci/wam tak. Ja chętnie sprobuję z tą lampą tylko muszę doczytać jak to się robi 😀

  2. nie pamiętam jak się to oficjalnie nazywa, ale chyba coś w rodzaju “flash na drugą lemelę”. Nie brzmi sensownie, ale coś w tym stylu ;-). W aparatach opcja ta kryje się w zaawansowanych ustawieniach i określana bywa jako synchronizacja kurtyny i flasha. Przyznam, że nigdy się nie nauczyliśmy robić tego od a do z, zawsze jest zabawa od nowa 😉

      • polecam telefon komórkowy 😉
        na przykład taka konfiguracja: stawiasz aparat na statywie, łapiesz ostrość na sobie
        ustawiasz parametry – długa ekspozycja przede wszystkim
        wyłączasz światło
        podczas ekspozycji odpalasz ekranik telefonu 😉
        kiedyś jak dziecko bawiłem się w ten sposób całymi dniami i nocami, hehe… efektów wybitnych nie ma, ale sentyment się czuje do takich zdjęć 😉

      • Jako dziecko miałeś telefon komórkowy? Albo jesteś bardzo mlody albo bardzo bogaty 😀
        Dobry pomysł, nie wpadłam na to (!)

      • no, może przesadziłem pisząc że jako dziecko, ale przyznaję, że jestem bardzo młody… bo ledwie trzydziestka na karku ;-). A kiedy się tak bawiłem? Jeszcze w czasach analogowych, ale obstawiam że było to na przełomie podstawówki i liceum, a więc w okresie jednak młodzieńczym nie dziecięcym 😉

Leave a Reply

