The Hottest Day in August

English: Today it was the hottest day in April. We’ve decided to spend it by a lake near Szczecin. I’m really content with the photos I took on this occasion. Family memorablia they mainly are, but I guess some of them might fit to share here. The only additional equipment I used was the polarizing filter. Believe it or not, I only cropped them a bit in Photoshop and did no other editing.

Polish: Najcieplejszy dzień sierpnia, który miał miejsce dzisiaj postanowiliśmy wspólnie spędzic nad jeziorem, bo okazji ku temu wcześniej nie było. WYJĄTKOWO, jestem bardzo zadowolona ze zdjęć, ktore przy tej sposobności udało mi się zrobić. Są to głównie pamiątki do albumu rodzinnego, ale myślę że kilkoma mogę się nawet podzielić tutaj. Jedynym akcesorium jakiego użyłam był filtr polaryzacyjny. Możecie mi wierzyć lub nie, ale praca w Photoshopie we wszystkich wypadkach ograniczyła się tylko i wyłącznie do przycięcia. Nie poczynilam ŻADNYCH innych zmian.

Silhouettes, photo by podwiatr

 

Not levelling the photo was intentional / Nie wypoziomowałam tego zdjęcia zamierzenie, photo by podwiatr

 

Baywatch 🙂 / Słoneczny Patrol 🙂 , photo by podwiatr

8 thoughts on “The Hottest Day in August

  1. Bardzo mi się podobają te pod słońce! Może i ja bym na takich dobrze wyszła;p A poza tym nie wiem czy dzisiejszy dzień nie przebije wczorajszego;/ Już od samego rana skwar ogromny! Chyba już tęsknię do jesieni… 😉

    • Edyta, wiem że dobrze wychodzisz na wszystkich, ale cie rozumiem. Nienawidze siebie na zdjęciach. Maziaje moga być, kontórowki też, ale normalne są dla mnie straszne.

    • Jakkolwiek by nie było mam dziś w planach działkę. W końcu jest dziś rocznica mojego ślubu (powitana zostalam śniadaniem do łóżka 🙂 )

  2. z braku jeziora dało się dzisiaj (jako i wczoraj) we własnym pocie pływać… choć, nie było to równie przyjemne ;-(

Leave a Reply

