10 000 hits

English: It’s been like 7 months since I started this blog and yesterday I have crossed the magic line of 10 000 hits. Thank you all for visiting me and stating your opinions. It’s been a very productive, motivating and creative time and I dare say I owe it to you. Once again – grat big thanx.

Oh, by the way, I’m parting with my Nikon for some time again tomorrow, so I guess I’ll have to feed you with some old stuff for the time being. I hope you’ll excuse me 🙂

Polish: Mija siódmy miesiąc mojego blogowania i wczoraj udało mi się przekroczyć magiczna graicę 10 000 wejść. Dziekuję za odwiedziny i dzielenie się swoimi opiniami. To był bardzo owocny okres i śmiem twierdzić, że to wasza zasługa. Raz jeszcze – wielkie dzięki.

Nawiasem mowiąc, jutro po raz kolejny rozstaję sie na czas jakiś z moim Nikonem. Będę zatem musiała wrzucać trochę starych smieci przez ten okres posuchy. Mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone 🙂

podwiatr gone crazy with joy 😀

13 thoughts on “10 000 hits

  1. Cała przyjemność po mojej stronie:)

    A widziałaś mój banerek? Póki nie mam Twojego dzieła pozwoliłam sobie takie coś wkleić:) Może być?:)

  2. Hahaha dobre:) Zaraz będzie trochę poprawiony. A panoramiczny kadr to chyba poczeka na Ciebie – udam że wiem o co chodzi w ogóle:D

  3. tak, to wiem, nie bardzo sobie jednak wyobrażam to zdjęcie w takim ujęciu
    jak się spotkamy to może pokombinujemy ok?:)

Leave a Reply

