A Survey

English: I decided to give you an opportunity to cerate my blog with me. With this simple poll you can give me some hints of what should be improved in it. Feel free to share your point of view and if you have any other ideas (not mentioned in the survey) – leave your suggestion in the “Other” grid or in the comments. The survey is both in Polish and in English. Enjoy.

Polish: Tak sobie wymyśliłam, że skoro blog ma juz jakąś tam swoją grupę dbiorców, to ci właśnie odbiorcy mogą pomóc w tworzeniu tego miejsca. Mowa o Was, moi mili. W tej krótkiej ankiecie możecie pozostawić mi swoje sugestie na temat tego jak ulepszyć moją działalność. Jeśli macie jeszcze jakieś inne pomysły – podzielcie się w sekcji “Other” lub komentarzach. Dodam, że ankieta jest – tak jak mój blog – dwujęzyczna 🙂 Życzę miłej zabawy 🙂

11 thoughts on “A Survey

  1. To jest Twój blog i kreśli Ciebie, mnie się podoba. Jedynie mam prośbę (nie mam pojęcia czy technicznie jest to możliwe) by komentarze były zaraz pod notką, a nie tak daleko na dole.

    • Właśnie w tej skórce zjeżdżaja same na dół. Musiałabym usunąć obrazki w prawej kolumnie, żeby byly bezpośrednio pod postem. Też mi się to nie podoba i dzięki za tę cenną uwagę. Jeszcze pokombinuję, może coś się uda naprawić w tej kwestii.

      • Szczerze, to myślałem, że masz zablokowaną możliwość komentowana i dopiero dziś po słowach “w komentarzach” zacząłem się uważnie rozglądać.
        Niech żyje spostrzegawczość 🙂

      • Niech żyje, a jakże 😀
        Muszę koniecznie pokombinować z tymi komentarzami, bo może mam takich czytelnikow więcej. Rozpatruje nawet wystosowanie specjalnego pisma do ADM 🙂

      • A gdyby tak w kolumnie pozostawić jedno, te najnowsze zdjęcie, a w zamian stworzyć oddzielną stronę z galerią najlepszych ujęć.

      • Jest to pomysł, tylko tak jakoś pusto by sie zrobilo. No myślę caly czas nad tym i zajmę się najprędzej jak to możliwe. Może inna skórka będzie lepsza.

  2. I think you have a great blog! One thing I do like to read in posts (especially if I see an image/technique that really stands out to me) is the shooting (settings)/editing process. Other than that, it’s great!

Leave a Reply

