LRT Funnel Scarf

English: Yesterday my daughter got a cute funnel scarf from Long Red Thread. It is made of Ala’s old vest she not even once wore and the fabric was so pretty I asked Long Red Thread to do something out of it. I’m really pleased with the result and as a small compensation I promised my talented friend Ala’s portrait wearing it. So here I come with the photo. Check out the scarf! Isn’t it lovely?

Polish: Wczoraj Alutka moja kochana dostała od swojej cioci LongRed Thread przeuroczy komin. Został on zrobiony ze starej koszulki Alicji, której ta nigdy na sobie nie miała, bo zbyt szybko wyrosła. Materiał był jednak na tyle ładny, że poprosiłam swoją utalentowaną przyjaciółkę, by coś z niego stworzyla. Jestem tak zadowolona z rezultatu, że poprzysięgłam Long Red Thread portrecik Ali w tymże cacku. Oto i zdjęcie. Czyż ten komin nie jest cudowny?

Alutka in Long Red Thread’s scarf, photo by podwiatr

7 thoughts on “LRT Funnel Scarf

  1. Ona jest tak urocza, że nie można tego opisać, brak słów 🙂 Ja się napatrzeć na nią nie mogę.
    W kominie wygląda naprawdę rewelacyjnie ! 🙂
    Chyba będzie z niej modelka 😉
    Pozdrawiam serdecznie !!!

Leave a Reply

