Dive

English: Doesn’t it look like the Shrek cat? …I’m helpless whenever he stares at me like that. Feel free to dive in the blue.

(BTW, stay tuned for a tutorial on how to accentuate your model’s eyes in Photoshop 🙂 )

Polish: Kotek ze Shreka, co nie? …Ja wymiękam kiedy tak patrzy, prosto w moje serce. Możecie śmiało zanurkować w tym błękicie.

(Przy okazji, niedługo ukaże się tutaj mini-tutorial dotyczący tego, jak podkreślić oczy modela/modelki w postrodukcji w Photoshopie. Zachęcam do śledzenia bloga)

 

fotografia, fotografia portretowa, artystyczna fotografia portretowa, portret szczecin, fotografia szczecin, fotografia rodzinna, fotografia dziecieca, fotografia dziecięca szczecin, chlopiec, portret, niebieskie oczy, nikon

O_O, photo by podwiatr

 

 

 

8 thoughts on “Dive

    • On raczej nie z tych co to “kupisz mi?” Ale może jeszcze się to u niego rozwinie. On bardziej “mamo, wydrukujesz mi rakietę?” bo bardzo lubi rysować 🙂

      • To dobrze. Z uwagi na multimedialne zabawki dzieciaki nie rozwijają umiejętności manualnych poza kciukiem 😉

      • Moje do multimedialnych zabawek w ogóle dostępu nie mają. Komputer w moim mniemaniu jest dla doroslych. Gier jeszcze nie próbowały. Mają zajęcia komputerowe w przedszkolu. Ja jestem bardzo świadomym i konserwatywnym rodzicem 🙂

      • Kredki świecowe, ołówkowe, pastele olejne, farby akwarelowe, ołówki, długopisy, nożyczki, klej, papier bialy i kolorowy, ozdobne dziurkacze….Słowem, mój dom przypomina trochę dobry sklep papierniczy 😀

Leave a Reply

