Testing, testing

English: I wonder if there’s anyone who still follows me 😀 Well, guys, I really am sorry for not keeping you posted lately, but believe me, it was a harsh time. My computer broke down and my health broke down and I’ve been totally busy.

But here I come with the latest photo of Alicja presenting her brand new angel’s costume. It’s not that I wanted to have a cute winged photo of my little one. It’s because Ala is going to be an angel at the kindergarten Nativity play and that Long Red Thread came up with a marvellous white dress especially for that purpose.

I know it’s a bit kitshy, but I guess it might be interesting in terms of editing as the photo was taken in complete darkness, me using a speedlight reflected from the ceiling only. What’s more, Alicja was standing with a GREEN wall in the background 🙂

Check out the results and don’t forget to leave your feedback in the comments section (!) 🙂

Polish: Ciekawa jestem czy jeszcze ktoś mnie tu odwiedza. Nie było mnie naprawdę bardzo długo, bo ostatnio “źle się dzieje w państwie Duńskim”. Najpierw zepsuł się komputer, potem ja się zepsułam i naprawdę ciężko w natłoku takich przeżyć skrobnąć cokolwiek, że o robieniu zdjęć już nie wspomnę.

Jakkolwiek by nie było, oto powracam z najnowszym zdjęciem mojej Alicji w roli aniołka. Bynajmniej nie chodziło mi o to, by w swoim portfolio mieć “skrzydełkowe” zdjęcie. Jest ono spowodowane li i jedynie faktem, że Alicja ma grać aniołka w przedszkolnych jasełkach, a Long Red Thread  jak zwykle dała popis swoich niezwyklych umiejętności, szyjąc tę oto widoczną poniżej szatę.

Wielu wytrawnym artystom w dziedzinie fotografii to zdjęcie na pewno wydaje sie kiczowate, ale uważam że może ono być ciekawe ze względu na obróbkę. Zostało wykonane po ciemku. Użyłam jedynie zewnętrznej lampy blyskowej odbitej od sufitu. Alicja stala na tle ZIELONEJ ściany na pomarańczowej pufie. Z począku chciałam z tej pufy zrobić betonowy piedestał, ale jako że burzył mi symetrię, zdecydowalam, że Ala jednak polewituje w oparach delikatnej mgiełki.

Idoprawdy nie jest w tym wypadku ważne, że to nie jest sztuka. Ważne, że babcia się popłacze, kiedy dostanie je pod choinkę 🙂

Sami zobaczcie jak to wyszło i nie zapomnijcie pozostawić swoich wrażen w sekcji komentarzy (!) 🙂

podwiatr, fotografia, fotografia artystyczna, fotografia portretowa, fotografia dziecięca, artystyczna fotografia portretowa Szczecin, Anioł, Angel, dziewczynka, girl

Angel Came Down From heaven Yesterday / Przylecieli Aniolkowie Jak Ptaszkowie z Nieba, photo by podwiatr

 

12 thoughts on “Testing, testing

  1. Ja też zaglądam regularnie i wypatruję nowego posta;)

    Piękna Ala!!! Zdjęcie jest nieziemskie…. nie tylko w tym aniołkowym kontekście;p

    Maja też aniołkowo występowała wczoraj w przedszkolu;) Heh ciekawe czy te nasze aniołki naprawdę są takimi aniołkami;p

    • Widzę, że mój wstęp wywołał ożywioną reakcję. Byla to oczywiście zwykła kokieteria, przecież widzę w kokpicie kto wchodzi 😀
      Ale dobrze, odzywać się, to może wskrzesicie ten blog 🙂
      Edyta, ja moją anielicę zabrałam z początkiem grudnia z przedszkola, do ktorego chodzi Maja. Przeniosłam ją Pod Topolę, opowiem ci jak się kiedyś w końcu na tej naszej długiej ulicy spotkamy 🙂

Leave a Reply

