1st Anniversary Candy

English: Ladies and gentlemen,

It’s been exactly a year since I started this blog. The first entry took place on 17th December 2010. On this occasion I decided to honor my readers with a photo candy in which I offer you four of my photos in an A4 size. These are the ones presented below.

The rules are fairly simple. All you have to do is to leave a comment below this entry confirming your desire to get one of the photos (you can also say which one you’d like to receive most). The blogging part of you must also include the photo in your blogs with a link to this entry. For those of you who don’t have their own blogs I’d recommend clicking a “like” button. Also don’t forget to leave your e-mail address for me to find you in case you win the candy.

It will last to 17th January 2012, so I guess my photos can be a nice surprise for your beloved ones for St Valentines Day 🙂

 I invite you to take part in the game

Best regards

podwiatr

Polish: Moi Drodzy,

Właśnie mija rok odkąd założyłam tego bloga. Pierwszy wpis ukazał się dokładnie 17-tego grudnia 2010. Z tej okazji przygotowałam dla was małe candy. Do wygrania 4 z moich fotografii w formacie A4 wywołane na papierze matowym – idealne do oprawienia na ścianę.

Zasady są proste. Należy zostawić komentarz pod tym wpisem wyrażając swą chęć wzięcia udziału w candy. Następnie blogowicze muszą zamieścić miniaturkę załączonego tu zdjęcia z opisem candy na swoich blogach wraz z odnośnikiem do tego wpisu. Ci którzy nie blogują klikają „lubię to”. Pamiętajcie by zostawić mi swój adres e-mail do późniejszej weryfikacji w razie wygranej.

Candy potrwa do 17-tego stycznia 2012, zatem wygrana może stanowić miłą niespodziankę dla waszych ukochanych z okazji Walentynek 🙂

Szczerze zachęcam do udziału w zabawie

Z pozdrowieniami

podwiatr

podwiatr Candy / Candy u podwiatr

 
English: Below I show the photos separately.
Polish: Poniżej pokaże te zdjęcia oddzielnie.
 

(1) , photo by podwiatr

 

(2) , photo by podwiatr

 

(3) , photo by podwiatr

 

(4) , photo by podwiatr

 
 
33 thoughts on “1st Anniversary Candy

  1. Ja też bym chciała się zgłosić 🙂 Zdjęcia są świetne dawno takich nie widziałam. No i wszystkiego najlepszego, 100 lat!

  2. Zdjęcia bardzo oryginalne, najbardziej podoba mi się fotka z rowerem. Jestem zapaloną rowerzystką, bardzo dużo czasu pedałuję, szczególnie latem, podczas wakacji. Mam też bzika na punkcie fotografowania. Nigdy nie wybieram się w podróż bez aparatu. Będąc na wakacjach u rodziny za granicą cykałam nawet przez szyberdach i szybę samochodu, z czego kuzyni mieli niezły ubaw.Cudownie byłoby wygrać, powiesiłabym to zdjęcie w mojej sypialni. W Nowym Roku życzę wielu inspiracji. Pozdrawiam. Banerek już umieściłam na moim blogu.

  3. Ja też się zgłaszam! Nie wiem czy dobrze zrozumiałam – wygraną są 4 zdjęcia czy jedno z czterech?

  4. I ja sie ustawię w kolejce – po zdjęcie nóżek 🙂
    Ps. Piękne zdjęcia , cieszę się ,że tu trafiłam. Powodzenia !

  5. Ja podziwiam każdego, kto potrafi zrobić artystyczne zdjęcie, a nie tylko takie ustawiane ze spotkań rodzinnych. Z przyjemnością zapisuję się na candy. Banerek u mnie w pasku bocznym.

    • Ja każdego to może nie, ale to już takie zblazowanie, które przychodzi jak się ktoś na ogromną ilość doskonalych ujęć napatrzy 😉

Leave a Reply

