JUMP !!!

English: My health problems were so intense lately, that I didn’t even have the energy to take my camera out. However, the medicine I’ve started taking recently really does WORK. Yesterday and today was the first time I ever noticed the results. I was so eager to take some photos today that we I finally was able to conduct a mini session for Long Red Thread (I’ll share these in the following days), but we (meaning me and the kids) also had a lot of fun afterwards. Check out the results.

….And they say my children don’t smile 😀

Polish: Jeszcze nie tak dawno moje problemy ze zdrowiem skutecznie odstraszały mnie chociażby od wyciągnięcia aparatu. Nie miałam siły na nic. Wczoraj, jednak, i dziś po raz pierwszy  poczułam pozytywne działanie przyjmowanych przeze mnie nowych leków. Po raz pierwszy od bardzo dawna miałam taką ochotę na robienie zdjęć, że w końcu udało mi się przeprowadzić z dawna obiecaną sesję dla Long Red Thread (tymi fotkami podzielę się z Wami później). Po niej urządziliśmy sobie z dzieciakami taką fotograficzną zabawę, że aż postanowiłam podzielić się rezultatami.

…Hehe, a mówi się, że moje dzieci się nie uśmiechają 😀

photography, fotografia, artysttyczna fotografia portretowa, artistic portrait photography, portret, portrait, kids photography, fotografia dziecięca, Szczecin, podwiatr, dzieci, kids, skok, jump,

J.U.M.P. , photo by podwiatr

8 thoughts on “JUMP !!!

  1. Nie wiem skąd taka opinia, że Twoje dzieci takie ponuraki. Ja na wcześniejszych zdjęciach zawsze miałam wrażenie, że to radosne dzieci.
    Tak więc dzieciaki świetne i Twoje “oko” również…bardzo miło patrzy się na Twoje zdjęcia 🙂 Kriss Krosy super, widać, że dzieciaki żywiołowe 🙂 Po mamusi? 😉

    • Opinia nie wzięła się znikąd. Na moich zdjęciach najczęściej się nie uśmiechają, bo zazwyczaj łapię w zamyśleniu. Wtedy się nie ruszają. Takie skoczne zdjęcia trudniej zrobić, zwłaszcza że to tylko trochę było ustawiane, potem one przejęły kontrolę nad zabawą. A kiedy jest mało miejsca to trudno je złapać w kadr.
      Ja faktycznie jestem żywiolowa, a jak już usłyszę muzykę, to trudno mnie utrzymać w jednym miejscu 😀 Ten typ tak ma 🙂

  2. Jejku jak Artur się zmienia! Pewnie u Niego jest to bardziej widoczne bo to prawo wieku, ale ze zdjęcia na zdjęcie jestem niezmiennie zdumiona. Ala zawsze jest Alą – czasami figlarna, czasami po prostu radosna, a czasem zadumana. Artur natomiast jak dla mnie ma wiele twarzy… Super fotka!

    I wciąż czekam na Majowe zdjęcie w ruchu;)) Próbowałam sama, z marnym skutkiem. Ja Jej nie uchwycę na bank:D

Leave a Reply

