KISS

English: In the previous post I promised to share the photos I took for Long Red Thread in order to present a dress she has sewn for Alicja. As the dress is really pretty (my favourite), it was not very difficult to capture it nicely. I’m exceptionally glad about the results of the session even though all the photos were taken with the use of a speedlight (which I do not really like doing, as you know). However, the natural light was so insufficient (winter in Poland makes things hard) that it was inevitable. I reflected the flash from the wall behind me to make it softer. All the photos were taken in my own flat. How do you like it?

Polish: W poprzednim poście obiecałam podzielić się zdjęciami, które wykonałam specjalnie dla Long Red Thread po to, by zaprezentować sukienkę, którą uszyła dla mojej Alicji. Sukienka jest obłędna, zatem i wykonanie zdjęć, które ją ładnie zaprezentują nie było jakoś specjalnie skomplikowane. Obie z Alą uwielbiamy tę sukienkę, więc ta sesja to była przyjemność. Nie przeszkadzało mi nawet to, że do każdego z tych zdjęć musiałam użyć zewnętrznej lampy błyskowej (za czym, jak wiecie, nie przepadam). Niestety zimą, nawet o południu inaczej się po prostu nie dało, bo ciemno jak w grobie. Po to by zmiękczyć trochę światło flesza, odbiłam je od ściany która była za mną (w kolorze bladoniebieskim). Wszystkie zdjęcia wykonałam w zaciszu wlasnego mieszkania. Jak oceniacie wyniki?

dziewczynka, girl, moda dziecięca, kids fashion, handmade, portrait, portret, fotografia, photography, fashion photography, fotografia mody, artistic photography, fotografia artystyczna, podwiatr, szczecin,

Alicja in a Long Red Thread Dress, photo by podwiatr

dziewczynka, girl, moda dziecięca, kids fashion, handmade, portrait, portret, fotografia, photography, fashion photography, fotografia mody, artistic photography, fotografia artystyczna, podwiatr, szczecin,

dziewczynka, girl, moda dziecięca, kids fashion, handmade, portrait, portret, fotografia, photography, fashion photography, fotografia mody, artistic photography, fotografia artystyczna, podwiatr, szczecin,

dziewczynka, girl, moda dziecięca, kids fashion, handmade, portrait, portret, fotografia, photography, fashion photography, fotografia mody, artistic photography, fotografia artystyczna, podwiatr, szczecin, longredthread