Aktoza’s Gifts

English: OK, I’ve almost forgot the password to my blog 😀 , so I guess it’s time to refresh it a bit. I’ll start witha a series of photos I took for Aktoza. They are photos of the gifts my children received in return for the photos I took for Aktoza herself. She visited me fully prepared with these beautiful neck wallets both for Artur and Ala. I promised to take some photos afterwards but until last weekend I had no opportunity to do so. Believe me, I’m overloaded with work and hobbies, no time to even turn my computer on.

Polish: Niemal zapomniałam hasła do własniego bloga 😀 , więc myślę że najwyższy czas trochę go odkurzyć. Zacznę od serii zdjęć moich dzieci prezentujących upominki jaki przygotowała dla nich Aktoza w zamian za wykonaną przeze mnie sesję na jej rzecz. Są to przecudne portfeliki-króliczki na szyję. Każde z dzieci dostało swój i nadmienię tu, że Artur był tak zachwycony, że przez trzy dni z rzędu nie było mowy o wyjściu do przedzkola bez swojego. Zdjęcia obiecałam Aktozie juz dawno temu, ale niestety do zeszłego weekendu nie miałam nawet okazji, by je zrobić. Uwierzcie mi, moja praca i moje wszelkie hobby są ostatnio bardzo absorbujące.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

2 thoughts on “Aktoza’s Gifts

  1. Jakie te Twoje DziecioÅ‚y siÄ™ poważne zrobiÅ‚y… Kilka tygodni a One już takie starsze jakieÅ›;) Fajne króliki i Å›liczne zdjÄ™cia. No i dobrze byÅ‚o CiÄ™ poczytać;) CoÅ› widzÄ™ że ostatnio wszystkie na bakier z czasem jesteÅ›my;/

    Kiedy mogÄ™ wpaść po gazetki od Julki;)? Wiesz, pod blok i spadam – czasu nie zamarudzÄ™;)

    Pozdrawiam:)

    • Z czasem i z chÄ™ciami troche też. Wpadaj kiedy chcesz. Najlepiej wieczorem. Pasuje mi każdy wieczor oprócz poniedzialków i piÄ…tków, kiedy to jestem na salsie 😀 Ale dziÅ› czy jutro możesz przyjść, bo akurat AlÄ™ mam chorÄ… wiÄ™c i tak nigdzie nie wybieram siÄ™.

Leave a Reply

