May Days

English: As most Polish people I went to have a copule of days of holidays at the beginning of May. We’ve had a lot of fun, and of course it was an opportunity to make my family album even thicker. Here are the results of my May Days shooting. Some of them are waiting to be developed and hung on my photo-wall 🙂

Polish: Co się robi na początku maja? Wiadomo – urlopuje. Ja i moja rodzina nie byliśmy wyjątkiem. Poza tym, że bawiliśmy się świetnie, to majowy wypoczynek był też doskonałą okazją, żeby  mój rodzinny album znacznie zyskał na grubości. Oto rezultaty mojego majowego focenia. Nadmienię, ze część z tych zdjęć czeka na wywolanie i powieszenie na mojej foto-ścianie 🙂

Tropical Islands near Berlin, photo by podwiatr

 

Tropical Islands near Berlin, photo by podwiatr

 

Tropical Islands near Berlin, photo by podwiatr

 

Tropical Islands near Berlin, photo by podwiatr

 

Tropical Islands near Berlin, photo by podwiatr

 

Berlin Trabbi, photo by podwiatr

 

Berlin Zoo Giraffes, photo by podwiatr

7 thoughts on “May Days

    • To be honest, I like it too. To be honest it was left unseen at the online photo galleries I entered it. I guess it’s just not THAT good 🙂

  1. Oj trochę mnie tu nie było, ale z wielką przyjamnością powracam ! 🙂
    Fotki są po prostu, jak zwykle REWELACJA !!!
    Piękne! Dzieci tak doskonale wychodzą na nich, a Alicja na tym portrecie to istne CUDO !!!
    Uwielbiam duże oczy, zresztą moje dzieci też je mają 😉 A na takich fotach całość jest ODLOTOWA !
    Pozdrawiam serdecznie !!! 🙂

    • Bardzo sie cieszę zawsze z takich pochlebnych opinii. Jakoś ostatnio mi nie idzie, nawet przez chwilę pomyślałam “Wypalilam się”. Ale jak ktos doceni i pochwali to jakaś taka nowa energia wchodzi w człowieka. Dzięki niw@

  2. U longredthread to zdjęcie z Córą i gałęziami jest chwalone bardzo…ale mnie się podoba najbardziej to na ławeczce 🙂 a to wcale nie tak bardzo 🙂 ale generalnie wszystkie sa urocze.

    • Na ławczce to mój faworyt. Ma coś kubańskiego w sobie, a ja o Kubie marzę i śnię dniami i nocami. W duszy jestem “salsera” 😉

Leave a Reply

