Coffee Cyclop

English: I once told you about my tendency to take photos of people, showing only one of their eyes. (More HERE) Well, I guess that after a couple of years of shooting this inclination for cyclops did not fade. This is a photo of my daughter, Alicja, taken in May this year, which makes my cyclop collection a bit bigger. And I can tell you hat this is only the tip of the iceberg 😉

Polish: Kiedyś juz napomknęłam o mojej tendencji do fotografowania osób tak, by pokazac tylko jedno z ich oczu. (Więcej na ten temat TUTAJ). Okazuje sie, że po kilku latach fotografowania ta tendencja nadal pulsuje gdzieś w tej części mojej świadomości, której do końca nie ogarniam. Oto zdjęcie mojej corki, Alicji, ktore doskonale wpisuje sie w ten nurt wzbogacając nieco moją kolekcję cyklopów. Nadmienię, że to zdjęcie jest jedynie wierzchołkiem góry lodowej 😉

c\_/ , photo by podwiatr

English: And as I haven’t added any music for some time, I also would like to share my song for tonight. It’s a polish song “Długa Droga w Dół” by Happysad.

http://www.youtube.com/watch?v=8SU9GlneB6c

Polish: A jako że dawno nie wrzucalam żadnej muzyki, podzielę się z wami moim kawalkiem na dzisiejszy wieczór. Dobre, bo polskie. Happysad “Długa Droga w Dół”.

http://www.youtube.com/watch?v=8SU9GlneB6c

9 thoughts on “Coffee Cyclop

  1. W tej minie jest taki “diabełek”, który by licho wycisnął z filiżanki, zamieszał i spowodował zniknięcie całego świata – MOC ;)))

    • Ja się poddaję, jak Ona tak patrzy – spojrzenie ma jak z najlepszych filmów grozy ;)))
      Do kawy cudnie! A jeszcze w tym geście jest coś z “zemsty” hihi

  2. A ja jak patrze na to zdjęcie to mi sie myśli z Panienka myśli “Bo we mnie jest MOC!!!!!” :0 A ja mam tendencje do obcinania czoła osobie fotografowanej 🙂 Mój Mąż wciąż mnie strofuje 🙂 WIęc jamu robie dwie wersje z czołem dla siebie i bez dla niego :)A to zdjęcie jest cudne.

Leave a Reply

