It’s Oh So Quiet

English: Last weekend we went to Miedwie lake to have a walk around. After the walk we stopped for a coffee in one of the restaurants and as we were sitting and talkink, our kids were making use of the space playing near a window. At some point Ala just sat there and was looking out of the window. I caught the scene and immediately grabbed my camera. I like the peace and quiet of the picture I was able to come up with as well as the light and colors of her dress. I think I’ll share some more images of that day, but for now you’ll have to excuse me as I have areport to write (sixth this month :/ )

Polish: W zeszly weekend pojechaliśmy nad Miedwie ot tak, żeby się powłóczyć. Po spacerze zaszliśmy na kawe do pobliskiej restauracji i kiedy siedzieliśmy pochlonięci rozmową, dzieciaki bawiły się korzystając z dość sporej przestrzeni pod oknem. W pewnym momencie Ala “zacięła się” 🙂 Usiadła na dywanie i po prostu patrzyła w okno. Zauważywszy to prędko sięgnęlam po aparat i tak oto powstało to pełne spokoju ujęcie. Podoba mi się światlo i kolory sukienki. Zamierzam podzielić sie z wami większą ilością zdjęć z tamtego dnia, ale póki co – sprawozdanie czas pisać (już szóste w tym miesiącu :/ )

It’s Oh So Quiet, photo by podwiatr

6 thoughts on “It’s Oh So Quiet

  1. podoba mi się ja cierpliwa jestem, poczekam 😉
    p.s. i tak Ci się nie upiecze, ukradnę kiedyś za pozwoleniem jedno ze zdjęć, bo koncepcja mi kawalkaduje w głowie, ale póki co cierpię na permanentny czasubrak 🙂

      • 🙂 jasne – taki miałam zamiar – dopraszac się jak już będę gotowa – na razie mam sajgon z niespodziewaną przeprowadzką (sic!)

Leave a Reply

