Titanic Supplement

English: Gee, I wasn’t even aware the photo I shared in my previous post was THAT close to the Titanic scene….until I found this on the internet (it was really a long time since I saw the film). The upholstery, the lips, the necklace, the cushion, the look on her face. Only my daughter has more clothes on 😀

I feel a have to reassure you, that it was not intended. I just took a photo of Ala in a cafe. The association came afterwards, but I guess in some circles I might be a suspect of plagiarism.

Polish: Jej, nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, że zdjęcie zaprezentowane przeze mnie w moim poprzednim poście jest aż tak bliskie scenie z Titanica. Do czasu kiedy w internecie znalazlam to (musiałam poszperać, bo film widziałam już naprawdę bardzo dawno temu). Obicie kanapy, usta, naszyjnik, poduszka, wyraz twarzy. Tyle że moja córka ma na sobie trochę więcej ubrań 😀

Zapewniam, że nie było to zamierzone. Sfotografowalam tylko Alę w kawiarni, a skojarzenie przyszlo później. Myślę jednak, że w niektórych kręgach mogłabym uchodzić za podejrzaną o plagiat 😀

meet Kate Winslet, photo by podwiatr

 

The drawing scene from the Titanic movie

7 thoughts on “Titanic Supplement

  1. ahahaha
    miałam poprzednio napisać, że ustawienie jak z kadru z KW :)))
    Plagiat – dobre. Powariowali ludzie… W tych, czy innych kręgach.
    Ale schłodziłaś kolory i Ala nie ma naszyjnika – to sie nie liczy. I piękna fota, jak wyjęta z 19-tego w. Piękna, piękna…

    • Zdecydowanie to drugie.
      Ja do okulisty pewnie nigdy się nie wybiorę. Wszyscy mi całe życie powtarzają “Nie czytaj po ciemku, bo popsujesz sobie wzrok”. A ja już dwadzieścia lat z górką to robię i wzrok mam sokoli. No dobra, raz spanikowałam, jak zmieniłam krem pod oczy i widziałam wszystko zamglone. Ale potem powiązałam ze sobą te dwa fakty, wróciłam do starego kremu i …jak ręką odjął. Chyba mam po prostu “wytrzymały wzrok”, co dziwne, bo w mojej rodzinie są SAMI okularnicy 😀

      • Dobra to ja się przyznam, u nas nie ma okularników, choć rodzice do czytania a i owszem, ale – ja ponoć dobrze wyglądam w okularach to poszłam i sobie sprawiłam “do komputera” największa z mozliwych mi wyszła wada pod tym pretekstem – 0,25 (nie pamiętam tylko plus, czy minus), zapominam też ich zakładać hihihi
        A jeszcze skoczę na pocztę, ale to już jutro pewnie, bo mam dwa pytania, tkanina już do mnie jedzie – Yupi!

Leave a Reply

