A Handmade Camera T-Shirt

English: A couple of weeks ago I asked my facebook readers about a camera T-shirt – whether anybody knew where to get it. Some of them responded but one, a befriended blogger, offered me to actually make one for me as a birthday gift. I’ve seen what Maryś can do so I was more than thrilled to accept her offer. Yesterday was the day when I got my birthday gift and you know what? I have never ever got a better one (!) I am more than pleased with the effect. The T-shirt was entirely made by Maryś, it was first sewn according to the measurments given by me, and then the image of the camera was applied. I have no idea about the technique, I guess Maryś is able to say more about it 😉  The only thing I know is that it’s the best birthday gift ever. From now on I am able not to part with a camera 🙂

Today I want to show with pride the mentioned T-shirt. Marvellous, isn’t it?

Polish: Parę tygodni temu na swoim facebookowym profilu zapytałam swoich czytelników o koszulkę z aparatem – pytałam czy ktoś wie gdzie taką kupić. Padło kilka propozycji, ale jedna szczególnie przypadła mi do gustu. Zaprzyjaźniona bloggerka, artysta-plastyk, zaproponowała mi wykonanie takiej koszulki w ramach mojego urodzinowego prezentu. Widziałam już co Maryś potrafi wyczarować, więc z ogromnym entuzjazmem przystałam na tę propozycję. Maryś wyczarowała mi koszulkę od A do Z, uszyła ją wedlug podanych przeze mne wymiarów a następnie naniosła aplikację – aparat wiszący na szyi. Jak to zobiła – nie mam pojęcia, może uchyli rąbka tajemnicy. Wiem tylko jedno – piękniejszego prezentu w życiu nie dostałam. Jestem przeszczęsliwa i tym samym ogromnie dziękuję za poświęcenie swojego talentu i czasu, by spełnić moje marzenie. Teraz z aparatem już w ogóle nie muszę się rozstawać.

Dzis z dumą pokazuję wam swój prezent. Jest wspaniała, prawda?

My Czary-Maryś camera T-shirt, photo by Long Red Thread

31 thoughts on “A Handmade Camera T-Shirt

  1. Aaaa – ale się cieszę 😉
    Miałam nadzieję, że dorwie Cię listonosz “przed”
    I nie za szeroka… Bałam sie troszkę, że rozmiar przedobrzyłam i będzie “zbyt luźna” i za długa – ups – no w niepewności mnie trzymało ohoho ho 😉
    Jaka to miła chwila widzieć Cię non stop z aparatem!
    A ja już mam w przygotowaniu reportaż z malowania (jakbyś mi czytała w myślach)
    ha ha ha – no cieszę się BARDZO :)*

  2. hihih no wiedziałam!!! jak przeczytałam na Twoim facebooku to pytanie o koszulce i zobaczyłam że jakaś dobra dusza coś tam knuje to wiedziałam że to Maryś …i sobie myślę to nie wyskakuję już z moim papierem transferowym bo pewnie Ona zrobi tak że moja koszulka dla ciebie to za wycieraczkę mogłaby robić 🙂 super 🙂 super jest:) a preznet napewno cudowny 🙂

    • A ja zadając pytanie nie byłam świadoma że mogę mieć takie cudo na własność. Już dziś robiłam w niej furorę na dzielnicy 😀

  3. Jest po prostu genialna ( można tylko pozazdrościć wielkiego talentu) 🙂 nic dodać nic ująć, a Ty jak zawsze wgladasz super 🙂

  4. Jest rewelacyjna:) Też się spodziewałam po FB, że Maryś już czary zaczęła, ale efekt przerósł moje oczekiwania – świetna i super w niej wyglądasz:))
    Pozdr

  5. o jaka piękna! :)))
    i ten realizm… i nikon i po prostu mowę odjęło :))
    ja wiedziałam, że to Ona, bo kto ma na imię Maryś? :))) ale nie patrzyłam na zdjęcie dopóki nie skończyłam tekstu czytać, bo sobie wisienkę chciałam na koniec zostawić 😀
    Prezent przecudny :))))

      • hahaha – gdyby to miał być CANON nie wiem, czy bym nie miała oporów hihihi
        Mój syn ma canona, nie lubię go nawet trzymać w łapkach ;)))

      • No prawda to, ale nikon ma dla mnie takie intuicyjne ustawienia i obsługuje się nawet te cyfrowe zupełnie inaczej… Kapsel się cały czas nabija, że ja z autofocusem ustawić nim ostrości nie umiem, że to zawsze “przypadek”, a kiedy przypadek jest gospodarzem, a nie gościem – to o świadome/dobre focenie naprawdę trudno :)))

  6. Przepiękna! Obłędna!!!:) Wspaniały prezent, gratuluje talentu, coś niesamowitego;)

    I wszystkiego dobrego z okazji urodzin, Dor;)

    • Oj to prawda, nie wiem czy widzialaś jej obrazy, takie portrety z płatków złota…magia, jest lepsza niż Harry Potter 🙂

Leave a Reply

