Dita

English: A couple of weeks ago LRT invited me to take part in an ARTDECO competition. What you had to do was to answer a set of questions concerning Dita von Teese and then add a photo of a stylization inspired by her. All I actually could do was to take the photos as I’m not really good at make up or fitting clothes. LRT took care of that and I took care of the photos. We conducted the session on Friday and as editing the photos was pure pleasure (no skin corrections, just working with colours and contrast) I am more or less ready to show you the results.

Here are the photos presenting LRT’s idea of Dita von Tesse stylization.

Polish: Kilka tygodni temu LRT zaprosila mnie do udziału w konkursie firmy ARDECO. Trzeba było odpowiedzieć na pytania dotyczące Dity von Teese a następnie wykonać zdjęcie swojej własnej stylizacji na Ditę. Jedyne co ja moglam w tej kwestii poradzić to zrobienie zdjęć, jako że o makijażu i ubraniach mam dość blade pojęcie. Całą resztą zajęła się zatem LRT. Sesję wykonałyśmy w piątek, ale jako że obrobka to była czysta przyjemność (żadnych korekcji skóry – jedynie praca z kolorem i kontrastem) mogę chyba powiedzieć że jestem już gotowa by zaprezentować wam jej wyniki.

Oto zdjęcia pomysłow LRT na Ditę von Teese.

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

Dita von Teese according to LRT, photo by podwiatr

21 thoughts on “Dita

  1. OMG! OMG! Piękne zdjęcia! Cudowne! Rewelacyjne! Niesamowite! Modelka stanęła na wysokości zadania i z makijażem, i pomysłami na zdjęcia! No naprawdę jestem zachwycona! Macie talent dziewczyny!

  2. Kolory są oszałamiające! I jakie nasycone:) Piękne ujęcia, piekna modelka zresztą. Klimat bardzo “ditowy”:)) Szczególnie podoba mi się zdjęcie z zaglądaniem do minitorebeczki, takie całe “w oczekiwaniu” i przedostatnie, z profilu, na którym modelka ma otwarte oczy i mam wrażenie, że podoba jej się to co widzi;) Gratulacje Drogie Panie! Trzymam kciuki.

  3. Ja już pisałam, że podobają mi się bardzo… kolory niesamowite, ale zdjęcie nr 3 to z kolczykiem… no po prostu bajka… niesamowite na ścianę 🙂 Jak dla mnie zdecydowany faworyt :))

    • Jak widzę, każdemu podoba sie z zestawu coś innego. Ja też mam swojego faworyta. To numer 1. Wygląda na nim dla mnie bardziej na Królewnę Śnieżkę 🙂

  4. To co wykonalyscie to po prostu dziela sztuki… Zakochalam sie. Dita przy takiej Modelce to maly pikus 😉 A zdjecia..mistrzostwo swiata! Pozdrawiam i klaniam sie z podziwem. Anka

  5. Ha! To prawda, że dla każdego coś innego – mojego ulubionego nie ma TU jest na FB ;)))
    Co nie znaczy, że inne mi się nie podobają – klimat świetny, szczególnie, że choruję na połączenie amarantu+czerwień krwista +pomarańcz 😉
    Sesja rewelacyjna, jak gdzieś trzeba zagłosować – dajcie ZNAĆ!

Leave a Reply

