Bye bye, Autumn

English: As autumn is slowly coming to its end and I’m planning to share some winter photos soon, I decided to post the last autumn entry this year. Well, that does NOT mean I won’t take any photos until the 22nd December, it only means that autumn will not be the leading subject … or at least I think so 😉 Surely no outdoor shooting when it rains so heavily and the sky is so grey and the rotten leaves become to stink and make your shoes so dirty. Besides I’m recently so extremely busy that I only have my Friday afternoons free. And it’s too dark then anyways. Moreover, they say that photography is for preserving the good memories, not the bad ones, right? So let’s just imagine that Polish autumn always looks like in the photos below 😉

Polish: Jako, że jesień nieubłagalnie chyli się ku końcowi a ja mam w planach niebawem zacząć postować zimowo, postanowiłam dodać oststni jesienny wpis w tym roku. Nie oznacza to bynajmnie, że do 22 grudnia odkładam aparat i robię sobie wolne. Po prostu jesień nie będzie w mojej fotografii tematem wiodącym… przynajmniej tak sądzę 😉 W każdym razie na pewno nie planuję juz jesiennych plenerów w tym roku. Nie, kiedy tak strasznie pada, kiedy niebo jest tak szare, ani kiedy przegniłe liście zaczynają śmierdzieć i brudzą mi buty. Poza tym i tak ostatnio wolne mam tylko piątkowe popłudnia, a wtedy jest już nawet za ciemno. Ponadto, mówi sie, że fotografia służy zachowywaniu tych dobrych wspomnień, co nie? No to chociaż wyobraźmy sobie, że polska jesień zawsze wygląda tak, ja na załączonych obrazkach 😉

No need for a Coat yet | Jeszcze nie czas na kurtkę, photo by podwiatr

No need for a Coat yet | Jeszcze nie czas na kurtkę, photo by podwiatr

A Girl with a Leaf on her head | Czlowiek z Liściem na Głowie, photo by podwiatr

A Girl with a Leaf on her head | Czlowiek z Liściem na Głowie, photo by podwiatr

Lionheart | Lwie Serce, photo by podwiatr

Lionheart | Lwie Serce, photo by podwiatr

Garden Playing | Zabawy w ogrodzie, photo by podwiatr

Garden Playing | Zabawy w ogrodzie, photo by podwiatr

6 thoughts on “Bye bye, Autumn

    • Och, ja też nie cierpię kiedy jest zimno. Zawsze mam zimne ręce (zimne ręce – gorące serce), ale zimą kiedy spadnie śnieg jest przynajmniej mniej ponuro. Szkoda tylko że zimy w Szczecinie nie obfitują w śnieg :/

    • Jaka dobra Ciocia z Ciebie 🙂 Ja też robię kominy dla maluchów mojej siostry!
      Co do zdjęć zimowych – uwielbiam takie, kiedy jest dużo śniegu i słońca! Oby takich dni było mnóstwo!

Leave a Reply

