And the Winner is…

English: I’ve recently had a lot of luck, winning quite a few prizes in various competitions. First of all I managed to take a second palce in a best woman portrait competiotion organized by Czarne-Białe Studio Fotograficzne. I won a photo workshop, but as it’s supposed to take place in Warsaw I doubt I’ll take part in it soon. Apart from that I also won:

– a REVALID hair conditioner for the photos of braids I made myself on my daughter’s hair. You can see all my hairstyles photos HERE (click).

– a set of ballet dresses for my little rhythmic gymnast form Pointe Sklep Taneczny

– a bracelet from Galeria Chaber

– a basket of sweets from Hotel Gołębiewski for a photo taken during my holidays spent there

– a MiniMini plush fish for taking part in a Barbie competition (actually my daughter won it 😉 )

…and recently I also won my first CANDY ever at byCharczerka’s (still waiting for the prize to be delivered)

The ballet dresses mentioned above made such an impression on me, that once I got them I took a photo of Alicja in one of them. The color, the fabric, the quality is “simply the best” which makes a perfect match to my princess 😉

Today (after bragging about so many things) I’d like to present you with the photogpaph of Alicja wearing her brand new Pointe ballet dress.

Polish: Nie uwierzycie, ale ostatnio mam mega szczęście w konkursach. Udało mi się zająć drugie miejsce w konkursie na najlepszy portret kobiecy zorganiozowanym przez Czarne-Białe Studio Fotograficzne. (Wygrałam warsztaty foto, ale jako, że są one w Warszawie, to pewnie nieprędko odbiorę nagrodę). Oprócz takich stricte fotograficznych tematów udało mi się wygrać:

– Odżywkę do włosów REVALID za… WARKOCZE 😀 które sama zaplotłam na głowie mojej córki. (Pełna galeria moich warkoczy TUTAJ (klik)

– zestaw strojów baletowych dla mojej małej gimnastyczki od Pointe Sklep Taneczny

– bransoletkę z Galerii Chaber

– kosz słodyczy z Hotelu Gołębiewski za zdjęcie z wakacji spędzonych tamże

– pluszową rybkę MiniMini za udział w konkursie o Barbie… No dobra, w tym konkursie wzięła udział Ala, a ja posłużyłam tylko za dawcę e-maila 😀

Jako wisienkę na torcie zostawiam sobie moją pierwszą w życiu WYGRANĄ W CANDY u byCharczerki (nagroda jeszcze w drodze)

Przyznam, że kiedy dostałam pakę ze strojami od Pointe to mnie wryło. Te kolory, ta jakość, tkaniny…wprost idealne dla mojej małej księżniczki. Od razu poleciałam zrobić zdjęcie, które dziś (po wszystkich tych przechwałakach) zaprezentuję.

Miłego oglądania

podwiatr

My Gymnast's New Pointe Ballet Dress | Nowa Sukienka od Pointe Mojej Małej Gimnastyczki, photo by podwiatr

My Gymnast’s New Pointe Ballet Dress | Nowa Sukienka od Pointe Mojej Małej Gimnastyczki, photo by podwiatr

4 thoughts on “And the Winner is…

  1. wow spora lista, chętnie zajrze do sklepu, bo właśnie szyje dla jednej baletnicy bodziaszka. No gratuluje 🙂 i oby coraz więcej wygranych 🙂

  2. Tyle wygranych, zazdroszczę 🙂 a ten portret to też mogłabyś pokazać, bo nie pamiętam czy go pokazywałaś już 🙂 Ala jak zwykle super!

Leave a Reply

