A New Way to Go

English: Recently I have discovered a way to edit photos which made me think “Now, this is the way I want to go”. The technique is time consuming and effort taking, too long for a tutorial, but I guess I’ll be editing more and more photos using it. I’m like REALLY curious what you guys think about it, so sharing your opinion you’ll dome favour. Thanx in advance for those of you who will.
Polish: Ostatnio metodą prób i błędów udało mi się odkryć technikę obrabiania zdjęć, z którą chciałabym się związać na dłużej. Po pierwszym ujęciu obrobionym ta techniką pomyślałam „Tą drogą chciałabym iść”. Sposób ten jest bardzo czasochłonny i wymaga wiele wysiłku, zdecydowanie zbyt długi na jakikolwiek tutorial, ale czuję, że nie powstrzyma mnie to przed używaniem go do coraz to większej ilości ujęć. BARDZO jestem ciekawa, co wy sądzicie na ten temat, czy ta technika wam się podoba, jakie są wasze odczucia. Będę zobowiązana za każdą opinię zostawiona pod tym postem.

Alicja Retro, photo by podwiatr

Alicja Retro, photo by podwiatr

Wang, photo by podwiatr

Wang, photo by podwiatr

❤ , photo by podwiatr

podwiatr by podwiatr

podwiatr by podwiatr

11 thoughts on “A New Way to Go

  1. Ten efekt sprawia wrażenie, jakby te zdjęcia były tak naprawdę obrazami hiperrealistycznymi albo jakimiś widokami zza szyby, miejscami porysowanej. Poza tym lubię fotografie podbarwione na zielono-niebiesko więc jestem stanowczo na tak 🙂

    • W wypadku portretu retro i tego ze świątyni Wang dokladnie to chciałam osiągnąć – żeby wyglądały jak obrazy.
      Eh, kocham niebieski, taką słabość mam.

    • Robilam je z biegu na tle lodowki celem pokazania warkocza. A kiedy warkocz juz pokazałam postanowiłam wyciągnąć więcej z tego zdjęcia.

  2. jestem fanką kliszy, a Twoje zdjęcia wyglądają właśnie jak takie wywoływane tradycyjnie ze starych klisz. Według mnie wyglądają genialnie (szczególnie pierwsze i ostatnie)

    • Mam jak ty.tez jestem fanką kliszy, ale robić na niej (jeszcze) nie umiem. Ale sprawa rozwojowa jest 😉
      Dzięki za miłe słowo. Cieszy mnie kiedy udaje mi się osiągnąć zamierzony efekt.

  3. Stunning!! Absolutely stunning! These almost have a painterly look about them. I love it when I see something different (so many portraits have the same general look), keep it up!! 🙂

    • Oj chyba jedynie wideotutorial, bo to jest kilkadziesiąt warstw, prawie każda maskowana. Wrzucić tyle obrazków i jeszcze je opisać… trwałoby z rok 🙂

Leave a Reply

