Vision

English: I once had a vision.  A little girl in a white dress, barefoot, carrying a teddy bear, walking straight into sunlight flowing through an open door. I decided to  make  a photo like this one day. I had the girl already, I had a teddy bear,  what I lacked was the dress. I’m a perfectionist therefore it could not be just a white dress, it had to be a particular type of a dress. Once I got it, I could fulfill the vision from a couple of years back. The two photos presented below are the effect. The were thoroughly planned, premeditated and posed. Enjoy.

Polish: Pewnego razu miałam taką wizję: dziewczynka w białej sukience, boso, niosąca misia wchodzi w snop swiatła padający z otwartych drzwi. Postanowiłam, że kiedyś zrobię takie zdjęcie. Miałam dziewczynkę, miałam misia, ale nie miałam sukienki. To nie mogła być jakaś biała sukienka, tylko konkretny rodzaj sukienki, bo tak się niestety składa, że jestem perfekcjonistką, w dodatku upartą i jak raz sobie coś ubzduram, to muszę postawić na swoim. Kiedy więc kilka miesięcy temu zdobyłam sukienkę o jaką mi chodziło, mogłam wcielić swoją wizję w życie. Dwa zdjęcia poniżej są tej  realizacji wynikiem. Były od samego początku do samego końca pozowane, przemyślane i przygotowane. Życzę miłego oglądania.

Rustical | Rustykalnie, photo by podwiatr

Rustical | Rustykalnie, photo by podwiatr

Rustical | Rustykalnie, photo by podwiatr

Rustical | Rustykalnie, photo by podwiatr

9 thoughts on “Vision

  1. oba piękne i lekko niepokojące. Na pierwszym widać jakby ocenianie sytuacji, mądrość, dojrzałość, jakieś decyzje. Na drugim odrobinę lęku i czekanie na to co los przyniesie.

    • Na Google+ jedna dziewczyna mi napisała, że pierwsze jest upiorne, że ma wrażenie, “że dziewczynka na zdjęciu zaraz się odwróci” 😀

  2. Ja się Tobie nie dziwię, że czekałaś na sukienkę, bo to ona gra tu jedną z głównych ról. Zdjęcia cudowne! A szczerze mówiąc, jak czytałam treść posta to sobie pomyślałam na początku: “Uszyła ją!” 🙂 Może następnym razem 🙂

Leave a Reply

