Levitations

English: A new stage in my photography adventure has begun. It’s the stage of levitations. Moreover, it’s a stage that will surely not end soon.

A LOT of you ask me how I do it, but I’m not sure I can tell. Otherwise Anka Zhuravleva would have fewer worshoppers.

Below you can see my first tries with levitations, some of them taken during my stay in Villa Modiva in Międzyzdroje – an amazing and very stylish place to visit.

Polish: W mojej fotografii nastał etap lewitacji. Prędko nie minie – to na pewno. WIELU z was pyta jak je robię, ale nie jestem pewna czy mogę lub powinnam o tym mówić, bo czuję że liczba warsztatowiczów Anki Zhuravlevy drastycznie z dnia na dzień by zmalała.

Póki co prezentuję moje pierwsze próby z lewitacjami, część z nich wykonałam podczas mojego pobytu w Villi Modiva w Międzyzdrojach – niesamowitym, bardzo stylowym miejscu, które każdemu polecam nie tylko na wakacje.

Birdy, studio shot | Ptasiek, zdjęcie studyjne,  photo by podwiatr

Birdy, studio shot | Ptasiek, zdjęcie studyjne, photo by podwiatr

Birdy, studio shot | Ptasiek, zdjęcie studyjne,  photo by podwiatr

Birdy, studio shot | Ptasiek, zdjęcie studyjne, photo by podwiatr

Julka in Villa Modiva | Julka w Villi Modiva, photo by podwiatr

Julka in Villa Modiva | Julka w Villi Modiva, photo by podwiatr

Ala in Villa Modiva | Ala w Villi Modiva, photo by podwiatr

Ala in Villa Modiva | Ala w Villi Modiva, photo by podwiatr

8 thoughts on “Levitations

  1. A ja “wiem” a raczej domyslam się jak 🙂
    I bardzo mnie cieszy efekt, bo szukam wnikliwie w cieniach “zdrady” a Ty ją tak umiejętnie ukryłaś – nono
    I to, że Anka wpływa czułam, w niezwykłym kierunku Cię porwała – lewituj, jestem zaszczycona moga oglądać kolejne eatpy, podziwiając ♥

Leave a Reply

