Sweater

English: With my first, long-time boyfriend we used to wear one sweater. Quite naturally, when I was cold, he used to cudle me under his sweater. Out of this memory an idea for the photo presented below was born. It came to life thanks to my kids’ hard work and sacrifice.  I came to love it from the start. A couple of days after its first publication it  became a part of the “A lot of good pictures” section at plfoto.com and then my visiting card.

Polish: Z moim pierwszym bardzo długoletnim chłopakiem chodziliśmy w jednym swetrze. Normalnie, po ulicach, kiedy było zimno on brał mnie “pod sweter”. Z tego wspomnienia powstało to zdjęcie. Zrealizowane we wrześniu,  przy sporym nakładzie pracy i cierpliwości moich dzieci. Pokochałam to zdjęcie od pierwszego wejrzenia. Kilka dni po pierwszej publikacji trafiło ono do sekcji “Dużo Niezłych Obrazków” portalu plfoto.com, a potem na moje pierwsze wizytówki.

Sweter | Sweater, photo by podwiatr

Sweter | Sweater, photo by podwiatr

9 thoughts on “Sweater

  1. Nie wiem czemu od razu w głowie zaczęła mi lecieć piosenka ,,Sweater Weather” 🙂
    Zdjęcie jest cudowne. Taka magia z niego płynie.

    • Dziękuję. Ale to przyjemne kiedy ktoś uzna moją pracę za wartościową na tyle, by samemu o niej wspomnieć. Brak mi słów. A takiego najazdu nie było w Europie od czasu Tudorów jak dziś za sprawą twojego reblogowania na mojego bloga 🙂

Leave a Reply

