2013

English: 2013 was a good , God blessed, successful year for podwiatr.  It was a year of learning and appreciation both in my regular professional  life and in photography. Now is a time to sum all the good things up.

1)  I’ve become a recommended author at www.plfoto.com

2) I’ve become a face of www.onephoto.net

3) One of my photos was the 4th July photo of the day at http://www.plfoto.com

4) 2 of my photos have become a part of “A lot of good pictures” section at www.plfoto.com being recommended by the editorial staff, whereas 3 more have been featured as the best by the users and were a part of thr TOP section.

5) The editorial staff of http://www.onephoto.net has featured 3 of my photos including them in the recommended section, whereas the users recommended 4 more

6) Two of my photos have successfully been accepted by the Vogue.it editorial staff

7) The users of Digital Camera Poland recommended one of my photos

8) I conducted my first successful wedding project including the ceremony and the post-wedding day photo shoot

9) I was given a commercial offer by TZMO Szczecin, providing them with photos for the commercial materials as well as their website

10) My “A job” entry at podwiatr.wordpress.com has beaten the record of the biggest number of visits to my blog from its very beginning.

Besides I took part in three professional artistic photography workshops such as Warsztaty w Złodziejewie and FOTO-Team, I conducted a very thoroughly planned session in Villa Modiva in Międzyzdroje, invited a 13 year old girl for a free photo shoot, both of them resulting in beautiful, poetic shots and I had an exhibiton at the school where I work.

I hope my entire 2014 will be as much successful. I have so many plans, so many changes will take place… I’m planning to buy a new camera very soon, I have another wedding photography offer and another photography worksops in plans. What’s more my daughter is going to be a model at the worksops as they are devoted to children and they are going to be led by Magdalena Berny.

Keep your fingers crossed for me and I will keep mine crossed for you.

Let’s all have a marvellous 2014.

podwiatr

PS. Below you can see a collage of the most important shots from 2013.

Polish: 2013 był dla mnie dobrym, błogosławionym, obfitującym w sukcesy rokiem. Był rokiem nauki ale i uznania zarówno w mojej pracy zawodowej, jak i w fotografii. Nadeszła więc pora podsumowania wszystkich tych dobrych rzeczy:

1) Zostałam wliczona w poczet Polecanych Autorów portalu www.plfoto.com

2) Stałam się twarzą portalu www.onephoto.net

3) Dnia 4 lipca jedno z moich zdjęć było Zdjęciem Dnia portalu www.plfoto.com

4) 2 z moich zdjęć jako polecane przez redakcję trafiły do działu Dużo Niezłych Obrazków portalu www.plfoto.com, podczas gdy użytkownicy tego portalu docenili jeszcze 3 zdjęcią, które dzięki ich uznaniu trafiły do sekcji TOP

5) Redakcja portalu www.onephoto.net poleciła 3 moje zdjęcia na swojej głównej stronie, a użytkownicy tego portalu polecili na stronie głównej aż 4 moje zdjęcia

6) Redakcja włoskiego Vogue zaakceptowała 2 z moich zdjęć

7) Jedno z moich zdjęć zostało docenione przez użytkowników internetowej galerii magazynu Digital Camera Polska

8) Zakończyłam z sukcesem swój pierwszy ślubny projekt w skład którego wchodziły zarówno zdjęcia z ceremonii zaślubin, jak i sesję artystyczną po ślubie

9) Dostałam komercyjne zlecenie od firmy Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych z filią w Szczecinie, dzięki czemu moje zdjęcia zostały zamieszczone na ich materiałach reklamowych na rok 2014 i na stronie internetowej.

10) Wpisem “A job” pobiłam na wordpressie rekord największej ilości wizyt od samego początku istnienia tego bloga.

Ponadto wzięłam udział w 3 warsztatach fotografii artystycznej, 2 z nich organizowane były przez Warsztaty w Złodziejewie, a 1 przez Szczecińskie FOTO-Team, dwie bardzo starannie zaplanowane sesje (w Villi Modiva w Międzyzdrojach i z 13-letnią Pauliną) zaowocowały szeregiem pięknych, poetyckich ujęć, a jako wisienkę na torcie zostawiłam kolejną autorską wystawę swoich prac w szkole, w której na co dzień pracuję.

Mam nadzieję że rok 2014 przyniesie choć w połowie tyle samo sukcesów. Tak wiele mam planów i tak wiele czeka mnie zmian … Już na dniach zmieniam aparat, mam już zaklepaną kolejną ślubną sesję latem, a i Warsztaty w Złodziejewie powitają mnie ponownie w progu już w kwietniu. Tym razem jednak biorę ze sobą córkę. Będą to bowiem warsztaty fotografii dziecięcej z Magdaleną Berny i Alicja będzie na nich pełnić rolę modelki.

Trzymajcie kciuki za mnie, a ja będę trzymać za Was.

Miejmy wspaniały 2014 rok!

podwiatr

PS. Poniżej możecie obejrzeć kolaż najważniejszych zdjęć 2013 roku.

2013 most important photos | Najważniejsze ujęcia 2013 roku

2013 most important photos | Najważniejsze ujęcia 2013 roku

One thought on “2013

Leave a Reply

