Baś

English: I went to Baś in August. It was a harsh, rough, cruel and merciless August of 2015. To be honest I knew I was to weak to shoot, but Baś was so excited I just couldn’s say no to her. And so I went, struggling to even hold the camera in my hands. It’s bloody heavy, I’m telling ya, and while taking the photos I weighed less than 48 kilograms. It took me some time to put myself together and work on the photos afterwards, some more time I could then predict, but all in all I managed to complete the task in March 2016. Once again, great big thanks to Baś for her patience and support, as well as to Ola Mossakowska for the beautiful make up. You guys rule 🙂

Polish: Do Baś pojechałam w sierpniu – przeklętym, surowym, okrutnym i bezlitosnym sierpniu. Doskonale wiedziałam, że jestem zbyt słaba na sesję, ale ekscytacja Baś nie pozwoliła mi jej odmówić. No i pojechałam, zmagając się by choćby podnieść aparat (ciężkie to diabelstwo, wierzcie mi, a w momencie wykonywania sesji ważyłam niespełna 48 kg!). Sporo czasu zajęło mi, by się pozbierać i obrobić materiał z tej sesji, zdecydowanie więcej czasu niż pierwotnie było przewidziane. W rezultacie wyniki sesji oddałam Baś w marcu 2016. Tu wielkie dzięki Basiu za Twoją cierpliwość i wsparcie. Podziękować muszę też Oli Mossakowskiej za przecudny makijaż do sesji. Wymiatacie, dziewczynki 🙂

Baś, Mysz i Nigela, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś i Mysz, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś i Nigela, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś,  photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś i Nigela, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś i Nigela, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska Baś, photo by podwiatr, MUA Ola Mossakowska

 

 

Leave a Reply

